Number of the records: 1  

Perception of Consumers in the Context of Domestic Production by Young Slovaks Based on Consumer Ethnocentrism

  1. SYS0289220
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074429.7
    035
      
    $a 532884 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221205d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Perception of Consumers in the Context of Domestic Production by Young Slovaks Based on Consumer Ethnocentrism $f Kristína Korytinová
    301
      
    $a I-22-104-00
    330
      
    $a Publikácia poukazuje na problematiku spotrebiteľského etnocentrizmu v súvislosti s vnímaním domácich potravín. Cieľom článku je zamerať sa na spotrebiteľský etnocentrizmus vo vzťahu k domácim produktom. Článok predstavuje primárny výskum. Bol realizovaný na 100 slovenských respondentoch do 27 rokov. V metodickej časti využívame viacero metód. Medzi matematicko-filozofické metódy patrí analýza, syntéza, vedecká abstrakcia a matematicko-štatistické metódy zahŕňajú deskriptívnu a induktívnu štatistiku. Na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu je v práci použitý nástroj CETSCALE. Cronbachov koeficient alfa pomohol overiť spoľahlivosť nástroja. Výsledky naznačujú, že mladí Slováci predstavujú nízku mieru konzumného etnocentrizmu. Globálne sú domáce produkty vnímané pozitívne. Celkové výsledky je možné využiť v ďalšom výskume ako aj v praxi v skúmanej oblasti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289079 $1 010 $a 978-80-89295-96-8 $1 200 1 $a Workshop Proceedings Engineering Sciences and Production Management $f Editors: Milan Majerník, Naqibullah Daneshjo, Jana Chovancová $g Reviewers: Jana Štofková, Milan Edl, Mariusz Andrzejewski, Andreas Kohla $v Pp. 47-51 $1 210 $a Košice $c Pro Enviro $d 2022 $1 215 $a 128 s. [13,76 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034780 $a Majerník $b Milan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0061575 $a Chovancová $b Jana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0025541 $a Štofková $b Jana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073057 $a Edl $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0086806 $a Andrzejewski $b Mariusz $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054675 $a Kohla $b Andreas $4 675 $1 710 12 $a Engineering Sciences and Production Management $b Workshop $e Tatranská Lomnica, Slovensko $f 10.-11.11.2022
    541
    1-
    $a Vnímanie spotrebiteľov v kontexte domácej produkcie mladými Slovákmi na základe konzumného etnocentrizmu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0052581 $a trh domáci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070710 $a Korytinová $b Kristína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1995- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221205 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.