Number of the records: 1
Perception of Consumers in the Context of Domestic Production by Young Slovaks Based on Consumer Ethnocentrism
SYS 0289220 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074429.7 035 $a 532884 $2 CREPC2 100 $a 20221205d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Perception of Consumers in the Context of Domestic Production by Young Slovaks Based on Consumer Ethnocentrism $f Kristína Korytinová 301 $a I-22-104-00 330 $a Publikácia poukazuje na problematiku spotrebiteľského etnocentrizmu v súvislosti s vnímaním domácich potravín. Cieľom článku je zamerať sa na spotrebiteľský etnocentrizmus vo vzťahu k domácim produktom. Článok predstavuje primárny výskum. Bol realizovaný na 100 slovenských respondentoch do 27 rokov. V metodickej časti využívame viacero metód. Medzi matematicko-filozofické metódy patrí analýza, syntéza, vedecká abstrakcia a matematicko-štatistické metódy zahŕňajú deskriptívnu a induktívnu štatistiku. Na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu je v práci použitý nástroj CETSCALE. Cronbachov koeficient alfa pomohol overiť spoľahlivosť nástroja. Výsledky naznačujú, že mladí Slováci predstavujú nízku mieru konzumného etnocentrizmu. Globálne sú domáce produkty vnímané pozitívne. Celkové výsledky je možné využiť v ďalšom výskume ako aj v praxi v skúmanej oblasti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0289079 $1 010 $a 978-80-89295-96-8 $1 200 1 $a Workshop Proceedings Engineering Sciences and Production Management $f Editors: Milan Majerník, Naqibullah Daneshjo, Jana Chovancová $g Reviewers: Jana Štofková, Milan Edl, Mariusz Andrzejewski, Andreas Kohla $v Pp. 47-51 $1 210 $a Košice $c Pro Enviro $d 2022 $1 215 $a 128 s. [13,76 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034780 $a Majerník $b Milan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0061575 $a Chovancová $b Jana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0025541 $a Štofková $b Jana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073057 $a Edl $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0086806 $a Andrzejewski $b Mariusz $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054675 $a Kohla $b Andreas $4 675 $1 710 12 $a Engineering Sciences and Production Management $b Workshop $e Tatranská Lomnica, Slovensko $f 10.-11.11.2022 541 1-
$a Vnímanie spotrebiteľov v kontexte domácej produkcie mladými Slovákmi na základe konzumného etnocentrizmu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0052581 $a trh domáci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 700 -1
$3 eu_un_auth*0070710 $a Korytinová $b Kristína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1995- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221205 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1