Number of the records: 1
Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements
Title Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements Translation Pohľad na predsudky pri meraní socioekonomiky a demografie spotrebiteľov, ktorí sponzorujú maloobchodných podnikateľov v oblasti módneho dizajnu: pohľad Nemecka verzus požiadavky Južnej Afriky Author info Boitumelo Pooe, Thomas Dobbelstein Author Pooe Boitumelo Co-authors Dobbelstein Thomas Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 4 (2022), s. 2-13. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 Review document Marketing science & inspirations . - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords trhy * trh medzinárodný * ekonomika sociálna * demografia * spotrebitelia * sponzorovanie * maloobchod * textil * Nemecko * Afrika Annotation Štúdium demografických a socioekonomických premenných, ktoré sú vlastné pri vykonávaní medzikultúrnej analýzy potrieb spotrebiteľov pri sponzorovaní maloobchodných podnikateľov v oblasti módneho dizajnu v Nemecku a Južnej Afrike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 261.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1