Number of the records: 1  

Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements

  1. Title Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements
    TranslationPohľad na predsudky pri meraní socioekonomiky a demografie spotrebiteľov, ktorí sponzorujú maloobchodných podnikateľov v oblasti módneho dizajnu: pohľad Nemecka verzus požiadavky Južnej Afriky
    Author infoBoitumelo Pooe, Thomas Dobbelstein
    Author Pooe Boitumelo
    Co-authors Dobbelstein Thomas
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 4 (2022), s. 2-13. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944
    Review document Marketing science & inspirations . - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords trhy * trh medzinárodný * ekonomika sociálna * demografia * spotrebitelia * sponzorovanie * maloobchod * textil * Nemecko * Afrika
    AnnotationŠtúdium demografických a socioekonomických premenných, ktoré sú vlastné pri vykonávaní medzikultúrnej analýzy potrieb spotrebiteľov pri sponzorovaní maloobchodných podnikateľov v oblasti módneho dizajnu v Nemecku a Južnej Afrike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF261.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.