Number of the records: 1  

Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study

  1. SYS0296455
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240417075249.1
    100
      
    $a 20230929d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study $d Chapter 4 $f Mária Janošková, Daniela Palaščáková
    330
      
    $a Corporate Social Responsibility (CSR) je potenciálom organizácií na zmenu, ako aj dôležitým konkurenčným nástrojom. SZP sa primárne zaoberajú veľké spoločnosti, zatiaľ čo malé a stredné podniky nie sú v tomto trende veľmi zastúpené. Dobrovoľnícke združenia, mimovládne organizácie a Európska únia dnes prispievajú k zvyšovaniu významu spoločenskej zodpovednosti firiem, keď ju EÚ považuje za jeden z nástrojov, nevyhnutných na dosiahnutie lisabonskej stratégie.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-1-53613-252-6 $1 200 1 $a Corporate Social Responsibility (CSR): Practices, Issues and Global Perspectives $f Baker, Charles Richard $v Pp. 109-144 $1 210 $a New York $c NOVA Science Publishers $d 2018 $1 215 $a 36 p.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004033 $a organizácie nevládne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010561 $a dobrovoľníctvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065552 $a Janošková $b Mária $f 1965- $9 50 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0029043 $a Palaščáková $b Daniela $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230929 $g AACR2
    830
      
    $a ch - len do personálnej bibliografie, nevykazuje sa.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.