Number of the records: 1
Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study
SYS 0296455 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240417075249.1 100 $a 20230929d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a US 200 1-
$a Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study $d Chapter 4 $f Mária Janošková, Daniela Palaščáková 330 $a Corporate Social Responsibility (CSR) je potenciálom organizácií na zmenu, ako aj dôležitým konkurenčným nástrojom. SZP sa primárne zaoberajú veľké spoločnosti, zatiaľ čo malé a stredné podniky nie sú v tomto trende veľmi zastúpené. Dobrovoľnícke združenia, mimovládne organizácie a Európska únia dnes prispievajú k zvyšovaniu významu spoločenskej zodpovednosti firiem, keď ju EÚ považuje za jeden z nástrojov, nevyhnutných na dosiahnutie lisabonskej stratégie. 463 -1
$1 010 $a 978-1-53613-252-6 $1 200 1 $a Corporate Social Responsibility (CSR): Practices, Issues and Global Perspectives $f Baker, Charles Richard $v Pp. 109-144 $1 210 $a New York $c NOVA Science Publishers $d 2018 $1 215 $a 36 p. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004033 $a organizácie nevládne 610 1-
$9 eu_un_auth*0010561 $a dobrovoľníctvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0065552 $a Janošková $b Mária $f 1965- $9 50 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0029043 $a Palaščáková $b Daniela $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230929 $g AACR2 830 $a ch - len do personálnej bibliografie, nevykazuje sa. T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1