Number of the records: 1
Augmented Reality in Marketing
Title Augmented Reality in Marketing Translation Rozšírená realita v marketingu Author info Eva Jelínková, Marta Nosková Author Jelínková Eva Co-authors Nosková Marta Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 1 (2023), s. 9-23. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords digitalizácia * marketing * realita virtuálna Annotation Digitalizácia, digitálna transformácia, Industry 4.0, štvrtá priemyselná revolúcia – ktorýkoľvek z týchto pojmov so sebou nesie možnosť alebo nutnosť aplikovať digitálne technológie do súčasnej podoby podnikania, sveta a života. Jednou z týchto digitálnych technológií je rozšírená realita. Rozšírená realita ponúka široké uplatnenie v podnikaní aj v spoločnosti. Cieľom tohto príspevku je systematicky analyzovať využitie rozšírenej reality v kontexte marketingu a nájsť odpovede na stanovené výskumné otázky. Na tieto účely bola vykonaná bibliometrická štúdia publikácií uvedených v databáze Web of Science. Pomocou Paretovho princípu bola vykonaná analýza abstraktov v prácach, ktoré získali 80 % z celkového počtu citácií. Výsledky sú zhrnuté a prezentované štruktúrovaným spôsobom podľa typov imerzie a marketingových účelov. Po diskusii o zisteniach sú navrhnuté smery budúcich výskumných aktivít v tejto oblasti. Dokončený výskum ukazuje rastúci záujem o predmetnú oblasť a naznačuje, že AR si vydobyla pevné miesto v marketingu či už v oblasti cestovného ruchu a kultúrneho dedičstva alebo v oblasti pozitívneho ovplyvňovania nákupného správania spotrebiteľov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1