Number of the records: 1
Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description
Title Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description Translation Vzdelávacie marketingové nástroje na ceste k zákazníkovi: analógie s prístupmi v popise technických systémov Author info Nadiia Artyukhova, Artem Artiukhov, Róbert Rehák, Tetiana Vasylieva Author Artyukhova Nadiia Co-authors Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vasylieva Tetiana Source document 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 : London, UK, October 14-15, 2023. Pp. 1-16. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2023 ; Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023 International Interdisciplinary Scientific Conference. ISSN 2267-1242 DOI 10.1051/e3sconf/202345604001 Note VEGA 1/0392/23 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition France Keywords nástroje marketingové * zákazníci * vzdelávanie * neuromarketing Annotation Článok sa zaoberá vytvorením "škatuľového" modelu na popis nemateriálneho komplexu "marketing vzdelávacích služieb" -"univerzita" analogicky s popisom technických systémov. „Krabicový“ prístup bol študovaný v rôznych odvetviach vrátane marketingu. Štúdie ukázali, že napriek podobnosti názvov „škatuľkový“ prístup pri popise marketingových stratégií nedokáže úplne vysvetliť mechanizmus vplyvu poskytovateľa vzdelávacích služieb (univerzity) na zákazníka. Výsledky bibliometrickej analýzy pre otázky „trh vzdelávania“, „neuromarketing“ a „marketing vzdelávania“ ukázali, že proces marketingu vzdelávacích produktov prebieha v smere od „dodávateľa“ služieb k „dodávateľovi“ služieb. . Táto vlastnosť bola braná do úvahy pri popise vzdelávacieho marketingového komplexu pomocou „krabicového“ prístupu. Pokúšame sa opísať každú charakteristiku modelu „bielej“ krabice, ktorá sa týka komplexného „marketingu vzdelávacích služieb“ – „univerzity“. V priebehu popisu sa zistilo, že „krabicový“ model by mal byť doplnený o bloky pre komplexné testovanie a parametrickú identifikáciu výstupných parametrov modelu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00514-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 844 KB publicly available article
Number of the records: 1