Number of the records: 1
Sociálne médiá v marketingu vybranej značky
Title Sociálne médiá v marketingu vybranej značky Parallel title Social Media in the Marketing of the Selected Brand Author info Mária Janošková, Erik Weiss Author Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 35-44. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * zákazníci * podnikanie * spoločnosti obchodné * siete sociálne Annotation Sociálne médiá v súčasnosti už nie sú novým trendom, považujeme ich za neodmysliteľnú súčasť marketingovej komunikácie. Ponúkajú nové príležitosti priamej komunikácie s cieľovým trhom. Ich výhodou pre oblasť podnikania a marketingu je možnosť komunikovať so zákazníkmi priamo a včas. Obchodné spoločnosti často prepájajú svoje webové stránky so sociálnymi médiami, a so svojimi účtami na sociálnych sieťach. Podstatou sociálnych sietí nie je len vzájomná interakcia medzi ľuďmi, ale ich úlohou je v súčasnosti aj marketing. Cieľom príspevku je poukázať na nové trendy v komunikácii so zákazníkmi prostredníctvom sociálnych médií. Analyzovali sme súčasný stav na príklade vybranej značky zameranej na výrobu a predaj oblečenia, založenej na Slovensku. Public work category Invited reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00590-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 485.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1