Number of the records: 1
Cost-Benefit Analysis of Online-Marketing Measures for a Naturopathic Practice
Title Cost-Benefit Analysis of Online-Marketing Measures for a Naturopathic Practice Translation Analýza nákladov a výnosov online marketingových opatrení pre naturopatickú prax Author info Manfred Renner, Peter Markovič Author Renner Manfred EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 2 (2023), s. 39-62. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * náklady * výnosy * médiá sociálne Annotation Tento článok skúma rôzne rôzne online marketingové opatrenia, ktoré sú k dispozícii pre naturopatické postupy, a potom predstavuje analýzu ich nákladov a prínosov s cieľom určiť, ktoré je najúčinnejšie. Metódy, ktoré pokrýva, sú použitie domovských stránok pre praktiky ako kanály pre marketing, optimalizáciu pre vyhľadávače, e-mailový marketing, propagáciu prostredníctvom sociálnych médií, umiestňovanie záznamov firmy do online adresárov, affiliate marketing a organizovanie online seminárov. Výsledky analýzy naznačujú, že marketing prostredníctvom sociálnych médií je najefektívnejšou online marketingovou metódou pre praktiky poskytujúce naturopatické produkty a/alebo služby. Je užitočná z dôvodu, že je schopná posielať správy tisíckam potenciálnych zákazníkov, má relatívne vysokú mieru konverzie a výskum naznačuje, že správy o alternatívnom zdraví umiestnené na platformách sociálnych sietí môžu byť relatívne vplyvné. Odpočítaním finančnej hodnoty nákladov, ktoré pravdepodobne vzniknú pri implementácii v priebehu roka, od výhod, ktoré je schopný priniesť, sme dospeli k číslu 64 393,30 USD, čo naznačuje, že je schopný generovať značné zisky pre naturopatov. Aj keď je analýza nákladov a výnosov založená na odhadoch, zdá sa, že napriek tomu zdôrazňuje obrovský potenciál tejto rozmanitosti marketingu. Ďalšie marketingové opatrenia, ktoré sa ukážu ako vysoko účinné, zahŕňajú používanie domovských stránok na trhové praktiky a organizovanie online seminárov. Po analýze nákladov a výnosov je prezentovaná diskusia o rôznych spôsoboch vzájomného porovnávania marketingových metód, aby sa ilustrovalo, prečo bol zvolený tento typ analýzy. Je tiež popísaných a navzájom porovnaných množstvo rôznych rámcov na vykonávanie analýz nákladov a výnosov, pričom sa diskutuje o výhodách a nevýhodách každého z nich. Celkovým cieľom je poskytnúť pohľad na to, ktoré typy online marketingu sú najvhodnejšie pre naturopatické praktiky, ako aj na optimálnu stratégiu na porovnávanie marketingových metód. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00043-002, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 503.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1