Number of the records: 1  

Racionalizácia online výučby v kontexte digitálnej pohody

  1. Title Racionalizácia online výučby v kontexte digitálnej pohody
    Parallel titleOnline Teaching Rationalization in the Context of Digital Wellbeing
    Author infoJana Mesárošová, Jana Samáková
    Author Mesárošová Jana
    Co-authors Samáková Jana
    Source document Fórum manažéra. Roč. 19, č. 2 (2023), s. 20-27. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords pedagogika * didaktika * vyučovanie * vzdelávanie elektronické * digitalizácia * zručnosti digitálne * pandémia
    AnnotationDigitálna pohoda pri online výučbe na vysokých školách a univerzitách z dôvodu pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom je stále aktuálnou témou. Študenti mohli vďaka vlastnej skúsenosti z online výučby trvajúcej takmer dva roky zistiť, čo bolo pre nich v tomto spôsobe výučby prínosom a čo na druhej strane považovali za náročné a chceli by to v budúcnosti zmeniť. Cieľom článku je identifikovať hlavné nedostatky online výučby na vybranej univerzite a predložiť racionalizačné návrhy v troch oblastiach: priebeh a obsah výučby (dĺžka a štruktúra výučby), nástroje na výučbu (online platformy, programy a aplikácie) a vyučujúci (digitálne a sociálne zručnosti). Študenti svoje návrhy spracovali na základe myšlienkovej mapy. Ide o dynamický a flexibilný nástroj tvorivého myslenia, ktorý pomáha jednotlivcom alebo skupinám štruktúrovať a kategorizovať informácie, čím podporuje tvorbu nových, inovačných nápadov a riešení.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.