Number of the records: 1
Racionalizácia online výučby v kontexte digitálnej pohody
Title Racionalizácia online výučby v kontexte digitálnej pohody Parallel title Online Teaching Rationalization in the Context of Digital Wellbeing Author info Jana Mesárošová, Jana Samáková Author Mesárošová Jana Co-authors Samáková Jana Source document Fórum manažéra. Roč. 19, č. 2 (2023), s. 20-27. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords pedagogika * didaktika * vyučovanie * vzdelávanie elektronické * digitalizácia * zručnosti digitálne * pandémia Annotation Digitálna pohoda pri online výučbe na vysokých školách a univerzitách z dôvodu pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom je stále aktuálnou témou. Študenti mohli vďaka vlastnej skúsenosti z online výučby trvajúcej takmer dva roky zistiť, čo bolo pre nich v tomto spôsobe výučby prínosom a čo na druhej strane považovali za náročné a chceli by to v budúcnosti zmeniť. Cieľom článku je identifikovať hlavné nedostatky online výučby na vybranej univerzite a predložiť racionalizačné návrhy v troch oblastiach: priebeh a obsah výučby (dĺžka a štruktúra výučby), nástroje na výučbu (online platformy, programy a aplikácie) a vyučujúci (digitálne a sociálne zručnosti). Študenti svoje návrhy spracovali na základe myšlienkovej mapy. Ide o dynamický a flexibilný nástroj tvorivého myslenia, ktorý pomáha jednotlivcom alebo skupinám štruktúrovať a kategorizovať informácie, čím podporuje tvorbu nových, inovačných nápadov a riešení. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1