- The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brand…
Number of the records: 1  

The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management

  1. SYS0303905
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240830095842.5
    035
      
    $a 1205138 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240828a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management $f Marián Čvirik, Zuzana Kukučková
    301
      
    $a I-24-105-00
    330
      
    $a Cieľom tohto príspevku je identifikovať a analyzovať kognitívne a afektívne reakcie spotrebiteľov vo vzťahu k audiovizuálnym prvkom vybraných značiek. V prvej kapitole sme si teoreticky vysvetlili pojmy audio a vizuálny branding a ich základné prvky. Následne sme charakterizovali aj kognitívny afektívny model spotrebiteľského správania. Druhá kapitola bola venovaná analýze údajov získaných z dotazníkového prieskumu. Výsledky sme vizualizovali na takzvanej pozičnej mape, ktorá nám umožnila identifikovať vzťah medzi audio-vizuálnymi prvkami a skúmanou vzorkou k značkám.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0303885 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. 2 (2024), s. 119-126 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024
    541
    1-
    $a Význam a efektivita audio a vizuálnych aspektov značiek v strategickom manažmente
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003197 $a manažment strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0085452 $a Kukučková $b Zuzana $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240828 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.