Number of the records: 1
The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management
SYS 0303905 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240830095842.5 035 $a 1205138 $2 CREPC2 100 $a 20240828a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management $f Marián Čvirik, Zuzana Kukučková 301 $a I-24-105-00 330 $a Cieľom tohto príspevku je identifikovať a analyzovať kognitívne a afektívne reakcie spotrebiteľov vo vzťahu k audiovizuálnym prvkom vybraných značiek. V prvej kapitole sme si teoreticky vysvetlili pojmy audio a vizuálny branding a ich základné prvky. Následne sme charakterizovali aj kognitívny afektívny model spotrebiteľského správania. Druhá kapitola bola venovaná analýze údajov získaných z dotazníkového prieskumu. Výsledky sme vizualizovali na takzvanej pozičnej mape, ktorá nám umožnila identifikovať vzťah medzi audio-vizuálnymi prvkami a skúmanou vzorkou k značkám. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0303885 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. 2 (2024), s. 119-126 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024 541 1-
$a Význam a efektivita audio a vizuálnych aspektov značiek v strategickom manažmente 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003197 $a manažment strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0085452 $a Kukučková $b Zuzana $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240828 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1