- Marketingová komunikácia spoločnosti Slovenské liečebné kúpele Piešťan
Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia spoločnosti Slovenské liečebné kúpele Piešťan

  1. Title Marketingová komunikácia spoločnosti Slovenské liečebné kúpele Piešťan
    Parallel titleMarketing Communication of The Slovak Medical Spa Pieštany
    Author infoLadislav Mura, Nikoleta Fusková, Alexander Frasch
    Author Mura Ladislav EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Co-authors Fusková Nikoleta
    Frasch Alexander EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 16, č. 2 (2024), s. 101-115. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988
    NoteVEGA 1/0271/23
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * marketing * ruch cestovný kúpeľný
    AnnotationSpoločnosť Slovenské liečebné kúpele Piešťany má v histórii kúpeľníctva veľmi významné postavenie. Aj preto je mimoriadne dôležité, aby firma optimalizovala marketingovú komunikáciu, aby bola čo najefektívnejšia. Cieľom príspevku je zhodnotiť marketingovú komunikáciu spoločnosti Kúpele Piešťany a vypracovať návrhy na zlepšenie jej súčasnej úrovne. Na naplnenie tohto cieľa boli použité najmä metódy kvantitatívneho výskumu a analýzy, ako aj nástroj Semrush. Prieskum ukázal, že hoci Slovenské kúpele Piešťany aktívne propagujú svoje služby na sociálnych sieťach a webovej stránke, dve tretiny opýtaných si nevšimli ich marketing, čo môže byť spôsobené „bannerovou slepotou“. Spoločnosť by mala zlepšiť online propagáciu pre mladšiu vekovú skupinu a optimalizovať obsah na platformách ako YouTube so zameraním na témy súvisiace so zdravím mladých ľudí a skúsenosťami zákazníkov. Mali by tiež zvýšiť svoje reklamné pôsobenie v printových médiách a televízii a zvážiť spoluprácu s lekármi pri sprostredkovaní liečebných pobytov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00473-005, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené318.9 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.