- Význam digitalizácie a zavedenia samoobslužných pokladní v praxi
Number of the records: 1  

Význam digitalizácie a zavedenia samoobslužných pokladní v praxi

  1. SYS0305872
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250108121443.0
    035
      
    $a 1271505 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250108d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam digitalizácie a zavedenia samoobslužných pokladní v praxi $d The Significance of Digitalization and the Introduction of Self-Service Checkouts in Practice $f Janka Kopčáková, Jozef Gajdoš
    301
      
    $a VEGA 1/0450/24
    330
      
    $a Trendy a digitalizácia prináša v rámci maloobchodných jednotiek mnoho inovácií. Za účelom prispôsobenia trendom musia maloobchodné prevádzky sledovať konkurenciu a prinášať inovácie do obchodovania. Rozvoj technológií a digitálna doba prináša so sebou mnoho výhod. V roku 2010 práve maloobchodný reťazec Tesco stál za inováciou v rámci slovenského trhu, a to prostredníctvom zavedenia samoobslužných pokladní. Tento trend sa stal v súčasnosti neodmysliteľnou súčasťou väčšiny väčších maloobchodných reťazcov. Kým na začiatku expanzie samoobslužných pokladní na slovenský trh boli zavádzané najmä do potravinových reťazcov, v súčasnosti sú zavádzané aj do maloobchodných jednotiek vystupujúcich v iných odvetviach. Samotné samoobslužné pokladne môžu v súčasnosti postupne predstavovať zastaralejší trend, avšak ďalším rozvojom prichádzajú do povedomia spotrebiteľov rôzne nástroje, pri ktorých je využívanie samoobslužnej pokladne neodmysliteľnou súčasťou. Cieľom príspevku je priblížiť samoobslužné pokladne, ale aj súčasné trendy, ktoré vznikajú za účelom skvalitnenia funkcií samotných pokladní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305831 $1 010 $a 978-80-225-5184-7 $1 200 1 $a "Obchod a marketing" $b elektronický zdroj $e elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu $f redakčné a zostavovateľské práce: Janka Kopčáková, Katarína Petrovčiková, Jozef Zuzik $g recenzenti: Katarína Čulková, Mária Dzurová $v S. 48-54 $1 210 $a Košice $c Katedra obchodného podnikania PHF EU $d 2024 $1 215 $a 127 s. [6,35 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0062753 $a Kopčáková $b Janka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0021872 $a Petrovčiková $b Katarína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056838 $a Zuzik $b Jozef $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034997 $a Čulková $b Katarína $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $4 675 $1 710 12 $a "Obchod a marketing" $b Vedecký workshop $d 12. $e Košice, Slovensko $f 22.11.2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0062753 $a Kopčáková $b Janka $p EUBPHFKOP $4 070 $9 90 $f 1994- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020804 $a Gajdoš $b Jozef $p EUBPHFKOP $4 070 $9 10 $f 1962- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250108 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.