- Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (2.)
Number of the records: 1  

Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (2.)

  1. Title Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (2.)
    Author infoMartina Kosturková
    Author Kosturková Martina
    Source document Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 19, č. 9 (2024), s. 10-13. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords školstvo * vzdelávanie * integrácia * hodnotenie * žiaci * legislatíva * úpravy právne * učitelia * absolventi
    AnnotationOpis štandardných nárokov súčasného trhu práce na jednotlivé pracovné miesta – odborné vedomosti, zručnosti a spôsobilosti – slúži na prenos potrieb trhu práce do systému celoživotného vzdelávania. Na tento kontext by mal nadväzovať aj profil absolventa jednotlivých typov škôl. Nová kurikulárna reforma by mala posilniť predovšetkým možnosti hodnotenia zamerané na prenositeľné kategórie – vedomosti a porozumenie, myslenie, komunikáciu a aplikáciu. Jedným z nosných agentov kurikulárnej premeny je autonómny a integrálny učiteľ s vysokým profesijným profilom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 9

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.