Number of the records: 1  

Slovenská populácia neodmieta reklamu

  1. Title Slovenská populácia neodmieta reklamu : Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy
    Author infoM. Timoracký
    Author Timoracký M.
    Source documentTrend. Roč. 3, č. 49 (1993), s. 19
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * postoje * Slovensko * 1993 * MARK/BBDO Bratislava * Focus, s.r.o. Bratislava
    AnnotationVýsledky prieskumu (realizovaného metódou kvótneho výberu) postojov slovenskej populácie k reklame a jej vplyvu na rozhodovanie o výbere tovaru či služby. 10 najúspešnejších značiek na slovenskom trhu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.