Number of the records: 1  

Communication strategies in marketing channels: A theoretical perspective.

  1. Title Communication strategies in marketing channels: A theoretical perspective.
    TranslationKomunikačné stratégie v marketingových kanáloch: teoretická perspektíva.
    Author infoJ. Mohr, J.R. Nevin
    Author Mohr J.
    Co-authors Nevin J.R.
    Source documentJournal of Marketing. Roč. 54, č. 4 (1990), s. 36-51
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia hospodárska * komunikácia * riadenie * teória organizácie
    AnnotationVýznam komunikácie v marketingových kanáloch z hľadiska riadenia a perspektívnych stratégií. Chápanie komunikačných kanálov v organizačnej a komunikačnej teórii. Závislosť množstva komunikácií od frekvencie a trvania kontaktov medzi členmi organizácie. Obsahová náplň komunikácie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.