Number of the records: 1  

A test of services marketing theory: consumer information acquisition activities.

  1. Title A test of services marketing theory: consumer information acquisition activities.
    TranslationTest teórie marketingu služieb: činnosti pri získaní spotrebiteľských informácií.
    Author infoK.B. Murray
    Author Murray K.B.
    Source documentJournal of Marketing. Roč. 55, č. 1 (1991), s. 10-25
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * služby * zákazníci * spotrebitelia * informácie
    AnnotationÚloha, ktorú hrá informovanosť zákazníka o poskytovaných službách pri rozhodovaní o ich využívaní. Interné a externé typy poskytovaných informácií. Zníženie rizika očakávaného pri využívaní služieb po rozšírení informačných zdrojov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.