Number of the records: 1  

Prieskum médií a reklamy sa začína rozvíjať.

  1. Title Prieskum médií a reklamy sa začína rozvíjať. : AISA Slovensko ponúka málo známe služby: prieskum a analýza trhu.
    Author infoS. Chmelíková, J. Balaščák
    Author Chmelíková S.
    Co-authors Balaščák J.
    Source documentTrend. Roč. 3, č. 23 (1993), s. 17
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords AISA Slovensko * reklama * prostriedky masovokomunikačné * noviny * časopisy * televízia * prieskum trhu * analýza trhu
    AnnotationVznik a vývoj súkromnej slovenskej firmy AISA Slovensko v r. 1991, sesterskej organizácie českej firmy. Štvrťročné a mesačné výsledky sledovanosti denníkov, mesačníkov a televízie slúžiace hlavne zahraničným reklamným agentúram na tvorbu ich mediaplánov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.