Number of the records: 1  

Čtyři kroky k identitě firmy

  1. Title Čtyři kroky k identitě firmy
    Source documentModerní řízení. Č. 1 (1994), s. 47-48
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.018 - Kvalifikácia. Spôsobilosť
    Keywords firmy * konkurencia
    AnnotationKu konkurenčným prednostiam firmy dnes patrí aj to, byť na prvý pohľad poznaný a odlíšený od ostatných. Identitu firmy možno chápať ako výraz charakteru firmy. K získaniu identity vedú 4 najdôležitejšie kroky: sebapoznanie firmy, ciele, vnútorní a vonkajší partneri, budúcnosť firmy. Identita firmy je cestou k hospodárskemu a myšlienkovému úspechu firmy.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.