Number of the records: 1
Základné princípy etiky propagácie
Title Základné princípy etiky propagácie Source document Ekonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 2-3 (1997), s. 49-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 1997. ISSN 1335-0714 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords propagácia * reklama * kódexy * etika * prostriedky reklamné * Slovenská spoločnosť pre propagáciu Annotation Kódex etiky propagácie. Chápanie propagácie ako komunikácie, ktorej cieľom je predaj výrobkov a služieb. Desať základných etických princípov v propagácii, ktoré prijala Slovenská spoločnosť pre propagáciu (SOSPRA): - pravdivosť, čestnosť užitočnosť, slušnosť, napodobovanie, ochrana súkromia, identifikácia propagácie, používanie štátnych symbolov, manipulácia s recipientom, zodpovednosť. Medzinárodný kódex reklamných techník. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-7
article
Number of the records: 1