Number of the records: 1  

Základné princípy etiky propagácie

  1. Title Základné princípy etiky propagácie
    Source document Ekonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 2-3 (1997), s. 49-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 1997. ISSN 1335-0714
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords propagácia * reklama * kódexy * etika * prostriedky reklamné * Slovenská spoločnosť pre propagáciu
    AnnotationKódex etiky propagácie. Chápanie propagácie ako komunikácie, ktorej cieľom je predaj výrobkov a služieb. Desať základných etických princípov v propagácii, ktoré prijala Slovenská spoločnosť pre propagáciu (SOSPRA): - pravdivosť, čestnosť užitočnosť, slušnosť, napodobovanie, ochrana súkromia, identifikácia propagácie, používanie štátnych symbolov, manipulácia s recipientom, zodpovednosť. Medzinárodný kódex reklamných techník.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.