Number of the records: 1  

Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov

  1. SYSr025885
    LBL
      
    01493naa^^2200313^^^450
    005
      
    20230522135948.6
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov $e Pre propagáciu produktu si treba vybrať vhodné médiá $f Dagmar Klepochová
    330
      
    $a Účinnosť reklamy - vzťah medzi vytýčeným reklamným cieľom a jeho splnením. Ekonomické ciele účinnosti reklamy. Reklamné kampane. Vhodnosť médií pre propagáciu určitého produktu. Výskum médií. Výskum účinnosti reklamných prostriedkov. Cenník vysielania reklamných šotov v SR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s121312 $1 200 1 $a Merkúr $e mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame $v Roč. 4, č. 2 (1997), s. 44-45 $1 210 $a Bratislava $c Spoločnosť 7 PLUS $d 1997
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a prostriedky reklamné $9 eu_un_auth*h0005171
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a kampane reklamné $9 eu_un_auth*h0002650
    610
    1-
    $a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138
    610
    1-
    $a výrobky $9 eu_un_auth*h0007162
    610
    1-
    $a prieskum spotrebiteľský $9 eu_un_auth*h0004950
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.