Number of the records: 1
Ofenzívny marketing
Title Ofenzívny marketing Author info M. Konvit Author Konvit M. Source document Poradca. Č. 4 (1997), s. 150-158. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing ofenzívny * stratégia podniková * zákazníci * potreby * produkty * firmy * efektívnosť výroby Annotation Niektoré firmy bez špecializovaných marketingových oddelení robia vynikajúci marketing. Ide o tzv. ofenzívny marketing, ktorý si kladie za cieľ urobiť vo všetkých oddeleniach všetko pre to, aby bol spokojný zákazník aj firma. Charakteristika ofenzívneho marketingu. Ide o marketing, ktorý sa snaží vytvoriť ponuku takého súboru produktov, ktorý najlepšie zosúladí možnosti firmy s potrebami zákazníka. Matica orientácie firmy. Pravidlá, ktoré treba dodržiavať pri uskutočňovaní jednotlivých činností. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-7
article
Number of the records: 1