Number of the records: 1
Dílna a laboratoř - dva typy demoskopického pracoviště
SYS r026961 LBL ^^^^^naa^^2200289^^^450^ 005 20230607100422.0 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Dílna a laboratoř - dva typy demoskopického pracoviště $f Č. Adamec 330 $a Demoskopia - reprezentatívne koncipovaný prieskum trhu, verejnej mienky a prieskum sledovania masmédií. Príklady laboratórneho prístupu k demoskopickému prieskumu: predvolebný prieskum v Čechách r. 1946 a prieskum telovýchovných aktivít dospelých r. 1988. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s121307 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis České marketingové společnosti $v Roč. 8, č. 2 (1997), s. 17-18 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 1997 610 1-
$a Česko $9 eu_un_auth*h0001544 610 1-
$a 1946 610 1-
$a 1988 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808 610 1-
$a prieskum štatistický $9 eu_un_auth*h0004951 610 1-
$a zisťovanie štatistické $9 eu_un_auth*h0007507 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Adamec $b Č. $3 eu_un_auth*p0018220 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Number of the records: 1