Number of the records: 1  

Čo znamená efektivita v mediálnej stratégii?

  1. Title Čo znamená efektivita v mediálnej stratégii?
    Author infoAndrea Urbanovská
    Author Urbanovská Andrea
    Source document Obchod : Stratégie v obchode a distribúcii. Č. 3 (1998), s. 49. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * médiá * komunikácia marketingová * komunikácia masová * kampane reklamné * spotrebitelia * plán
    AnnotationÚloha mediálnej stratégie v reklamnej kampani. Dôležitá je znalosť spotrebiteľa i značky. Vlastnosti dobrého mediálneho plánu a jeho tvorba.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.