Number of the records: 1  

Legislatívne rámce športového sponzoringu

  1. Title Legislatívne rámce športového sponzoringu
    Author infoJana Ďuričeková
    Author Ďuričeková Jana
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 12-13. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * šport * dary * reklama * legislatíva * normy právne * Slovensko
    AnnotationKvantifikácia športovej ekonomiky a športu sa komerčne využíva na propagačné účely podnikov vo svete. Iná je situácia na Slovensku. Hľadanie odpovede na otázku či existuje dôvod, ktorý znižuje atraktívnosť športu ako komunikačného média. Faktory, ovplyvňujúce realizáciu športových aktivít. Legislatívny rámec a právne normy športového sponzoringu. Legislatívne ponímanie športového sponzoringu - ako daru a ako reklamy. Zákon č.286/1992 o daniach z príjmov. Zákon č. 220/1996 Z.z. o reklame sponzorstvo ako reklama.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.