Number of the records: 1
Podstata a špecifiká marketingu neziskových organizácií
Title Podstata a špecifiká marketingu neziskových organizácií Translation The Nature and Peculiarities of Marketing in Nonprofit Organizations Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 46, č. 5 (1998), s. 715-729. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1998. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing sociálny * organizácie neziskové * marketing mix * stratégia marketingová Annotation Nevyhnutnosť uplatňovania marketingu v neziskových organizáciách. Všeobecné východiská marketingu neziskových organizácií. Osobitosti marketingu neziskových organizácií. Koncepcia a stratégie sociálneho marketingu. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 4-6
article
Number of the records: 1