Number of the records: 1
Získávání nových trhů
Title Získávání nových trhů . 4. Jak odhadnout prodejnost zboží Author info Alfons Kachlík, Hana Kachlíková Author Kachlík Alfons Co-authors Kachlíková Hana Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 2 (Únor 1999), s. 10-13. ISSN 1210-4531 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.56 - Zahraničnoobchodný styk Keywords vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * výrobky * spotrebitelia * konkurencia medzinárodná * predpisy * kvalita výrobkov * distribúcia * ceny predajné * ceny * metódy distribučné * komunikácia * tovar Annotation Upresnenie podmienok pre vstup na zvolené trhy. Ciele vlastného výskumu zahraničného trhu ohľadne výrobkov efektívne predajných na danom trhu. Dokazovanie akosti exportovaných výrobkov. Prieskum požiadaviek spotrebiteľov a distribučnej siete. Zisťovanie dovozných cien a platobných podmienok. Postup výskumu metód komercializácie, fyzickej distribúcie a foriem komunikácie konkurentov so zákazníkmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-12
article
Number of the records: 1