Number of the records: 1
Firemní image
Title Firemní image Author info Aleš Vykydal Author Vykydal Aleš Source document Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 3 (2000), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * firmy * kultúra podniková * identita podniková * pojmy Annotation Firemný image (corporate image) ako dôležitá súčasť podnikania, predstavuje efekt pôsobenia a fungovania firmy. Na jeho vytváraní sa podieľa napr. firemná kultúra, výrazové prostriedky firmy používané pri propagácii, firemná komunikácia ale i produkt, ktorý firma vyrába. Obsahové chápanie firemného image. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-4
article
Number of the records: 1