Number of the records: 1  

Firemní image

  1. Title Firemní image
    Author infoAleš Vykydal
    Author Vykydal Aleš
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 3 (2000), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * firmy * kultúra podniková * identita podniková * pojmy
    AnnotationFiremný image (corporate image) ako dôležitá súčasť podnikania, predstavuje efekt pôsobenia a fungovania firmy. Na jeho vytváraní sa podieľa napr. firemná kultúra, výrazové prostriedky firmy používané pri propagácii, firemná komunikácia ale i produkt, ktorý firma vyrába. Obsahové chápanie firemného image.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.