Number of the records: 1  

Impulzom na zákazníka

  1. Title Impulzom na zákazníka
    Author infoJana Bokorová
    Author Bokorová Jana
    Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 6, č. máj 2001, s. 46. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords psychológia predaja * zákazníci * nákup * zóny * maloobchod
    AnnotationPrečo koná spotrebiteľ impulzívne? Čo je to impulzívny nákup a čo musí spĺňať impulzívna zóna, aby plnila svoj účel? Úsilie spotrebiteľa pri nákupe závisí od chrakteru tovaru. Pokladničná zóna - miesto kde spotrebiteľ strávi najviac času na jednom mieste.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-6 + 1 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.