Number of the records: 1  

Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie

  1. Title Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie
    TranslationSelected social principles of marketing strategy
    Author infoEva Hanuláková, Adriana Pročková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 2 (2002), s. 151-164. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * etika * marketing * environmentalistika * konkurencia * výhody konkurenčné * odberatelia * marketing environmentálny
    AnnotationVýchodiská etických aspektov marketingovej stratégie. Dve skupiny etických problémov v marketingu. Vzťah marketing-etika. Význam environmentálnej marketingovej stratégie ako konkurenčného faktora. Environmentálne orientované marketingové stratégie. Typológia environmentálne orientovaných stratégií v závislosti od určenia konkurenčnej výhody a v závislosti od načasovania stratégie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.