Number of the records: 1
Choosing the distribution channel for meat products
Title Choosing the distribution channel for meat products Translation Výběr distribuční cesty pro masné produkty Author info Marek Záboj Author Záboj Marek Source document Agricultural economics = Zemědělská ekonomika : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Roč. 48, č. 7 (2002), s. 327-331. - Praha : Ústav zemědělských a potravinářských informací, 2002. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob Keywords distribúcia * kanály distribučné * metódy distribučné * náklady * analýza nákladov * kvantifikácia * kritériá rozhodovania * mäsopriemysel * výrobky živočíšne * úlohy distribučné * predajne * kalkulácia nákladov Annotation Problematika výberu distribučnej cesty a ponuka využitia vybraných metód, ktoré by mali prispieť ku konečnému rozhodnutiu o spôsobe distribúcie pre firmu zaoberajúcu sa výrobou a predajom mäsa a údenárskych výrobkov. Jedná sa o metódu priameho kvalitatívneho odhadu, súčtu vážených faktorov a určenia distribučných nákladov. Analýza distribučných nákladov dokazuje vyššiu efektívnosť pri distribúcii prostredníctvom vlastnej maloobchodnej predajne než pri predaji s využitím distribučného článku. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/59301.pdf Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 7-12
article
Number of the records: 1