Number of the records: 1  

Nahradí tzv. product placement reklamu ?

  1. Title Nahradí tzv. product placement reklamu ?
    Author infoJuraj Lesay
    Author Lesay Juraj
    Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 3 (marec 2007), s. 34. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * televízia * domy obchodné
    AnnotationProgresívnym marketingovým nástrojom je tzv. product placement, pri ktorom je prezentácia výrobku prirodzenou súčasťou relácie a divák v prípade, že ho program zaujme, nemá možnosť vyhnúť sa jej. Výhody tohto moderného nástroja. Na Slovensku sa tento nástroj využíva najmä v reality šou. PP je vhodný najmä na budovanie imidžu značky a na zvýšenie všeobecného povedomia o značkách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6 + 2 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.