Number of the records: 1
Nahradí tzv. product placement reklamu ?
Title Nahradí tzv. product placement reklamu ? Author info Juraj Lesay Author Lesay Juraj Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 3 (marec 2007), s. 34. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * televízia * domy obchodné Annotation Progresívnym marketingovým nástrojom je tzv. product placement, pri ktorom je prezentácia výrobku prirodzenou súčasťou relácie a divák v prípade, že ho program zaujme, nemá možnosť vyhnúť sa jej. Výhody tohto moderného nástroja. Na Slovensku sa tento nástroj využíva najmä v reality šou. PP je vhodný najmä na budovanie imidžu značky a na zvýšenie všeobecného povedomia o značkách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6 + 2 príl.
article
Number of the records: 1