Number of the records: 1  

Machine Learning Methods for the Market Segmentation of the Performing Arts Audiences

  1. Title Machine Learning Methods for the Market Segmentation of the Performing Arts Audiences
    TranslationMetódy strojového učenia pre trhovú segmentáciu publika múzických umení
    Author infoMaría M. Abad-Grau, Mária Tajtáková, Daniel Arias-Aranda
    Author Abad-Grau María M.
    Co-authors Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Arias-Aranda Daniel
    Source documentInternational journal of business environment. Vol. 2, No. 3 (2009) s. 356-375. - Switzerland : Inderscience Publishers, 2009. ISSN 1740-0589
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords vzdelávanie elektronické * segmentácia trhu * umenie * dolovanie dát
    AnnotationSegmentácia publika (obecenstva) hereckého umenia. Segmentácia geografická sociodemografická, psychografická, segmentácia podľa správania, podľa benefitov... Strojové vzdelávanie, algoritmy a segmentácia trhu. Vývoj stratégie pre automatickú trhovú segmentáciu. Empirické hodnotenie. Výsledky.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01272-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.