Number of the records: 1
Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie
Title Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie : bakalárska práca Author info Monika Izakovičová, školiteľ: Barbora Brynkusová Author Izakovičová Monika Another authors Brynkusová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Issue data Bratislava, 2012. - 50 s. Document kind práce záverečné bakalárske (Bc.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Database ZÁVEREČNÉ PRÁCE Call number 862932
File name Size Typ prístupu Príloha 82.3 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 955 KB z IP adresy EU po prihlásení book
Number of the records: 1