Number of the records: 1
Marketing v oblasti zdravotníctva z pohľadu normatívnej právnej regulácie
Title Marketing v oblasti zdravotníctva z pohľadu normatívnej právnej regulácie Translation Marketing in the area of health services from the point of view of normativeregulation Author info Martina Ferencová, Peter Demek Author Ferencová Martina Co-authors Demek Peter Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 6, č. 1 (2014), s. 42-50. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2014. ISSN 1338-5127 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * starostlivosť zdravotná * zdravotníctvo * klienti * komunikácia marketingová * legislatíva Annotation Znalosť zákonov súvisiacich s marketingom a marketingovými aktivitami v oblasti zdravotníctva umožní podnikom, firmám a organizáciám, ktoré poskytujú služby v tejto oblasti dobrú orientáciu v zákonnom rámci pre štandardy poskytovania zdravotnej starostlivosti na území Slovenska aj s ohľadom na spoločenskú zodpovednosť . Navyše môže výrazne posilniť ich schopnosť nadviazať a udržať dlhodobé pozitívne vzťahy s ich cieľovými publikami – klientmi a pacientmi, posilniť ich trhovú pozíciu a zaručiť im konkurenčnú výhodu oproti iným subjektom v lokálnom i globálnom meradle. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1
article
Number of the records: 1