Number of the records: 1
Geomarket-Importance of Its Application in the Slovak Retail Trade
Title Geomarket-Importance of Its Application in the Slovak Retail Trade Translation Význam aplikácie geomarketingu v slovenskom maloobchode Author info Jaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Konštiak Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. pp. 233-240 CD-ROM. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Kubičková Viera ; Breveníková Daniela ; Baláž Peter ; Bartáková Gabriela ; Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe International scientific conference. ISBN 978-80-225-3994-4 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords maloobchod * skladovanie * marketing * logistika distribučná Annotation Znalosť zákazníka - základný predpoklad aplikácie geomarketingu. Podmienky pre aplikáciu geomarketingu na lokálnej úrovni. Prínos geomarketingu pre distribučné zásobovacie reťazce a logistickú stratégiu podniku. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01723-024, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 520.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1