Number of the records: 1  

Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society

  1. Názov Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society
    Preklad názvuKvalita produktov a jej marketingové využitie v ére informačnej spoločnosti
    Autorské údajeRastislav Strhan
    Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Pp. 7-40 [1,87 AH]. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018 / Dziuba Szymon ; Cierniak-Emerych Anna ; Bodak Andrzej ; Pietroń-Pyszczek Agata ; Roszak Marek ; Ulewicz Robert. ISBN 978-83-63978-75-4
    PoznámkyVEGA 1/0670/16
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá výrobky * kvalita výrobkov * kvalita * posudzovanie zhody výrobkov * certifikácia * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * reputácia podniku * konkurencieschopnosť * spoločnosť informačná * informácie * informácie asymetrické
    AnotáciaRôzne významy pojmu kvalita. Vnímanie kvality a informačná asymetria. Formy informačnej asymetrie. Signalizovanie (signalling) ako možnosť prekonania informačnej asymetrie; reputácia, záruky a garancie. Klasifikácia signalizačných nástrojov, posudzovanie zhody, dôveryhodnosť. Signalizovanie informačnej asymetrie a využitie signalizačných nástrojov v marketingovej komunikácii.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00286-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF335.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.