Number of the records: 1
Perception of Digital Marketing: Art or Science?
Title Perception of Digital Marketing: Art or Science? Parallel title Vnímanie digitálneho marketingu: umenie alebo veda? Author info Martin Kuchta, Monika Stanková Author Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Co-authors Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 2 (2020), s. 162-175 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X Note KEGA 016EU-4/2019 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords obchod elektronický * digitalizácia * marketing elektronický * kreativita * technológie nové * technológie obchodné Annotation Skúmanie či digitálni obchodníci, ktorí sú najviac postihnutí rozvojom moderných technológií, vnímajú marketingovú disciplínu skôr ako umenie alebo ako vedu. Kvantitatívny výskum vo forme online rozhovorov. Pohľad digitálnych marketingových pracovníkov na skúmanú problematiku a to, či je moderný marketing viac umením alebo vedou. Mikro a makroekonomické vnímanie informačných a komunikačných technológií. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00324-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 627.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1