Number of the records: 1  

Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust

  1. Title Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust
    TranslationDomáca verzus zahraničná franchisingová gastronomická značka v kontexte dôvery v značku
    Author infoMarián Čvirik, Monika Krošláková Naďová, Jozef Orgonáš, Peter Drábik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 53-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5064-2
    DOI 10.18267/pr.2023.kre.2490.4
    NoteI-22-104-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dôvera * značky * pôvod tovaru * franchising * Slovensko * gastronómia
    AnnotationMeranie dôveryhodnosti vybranej domácej (Pizza Mizza) a zahraničnej franchisingovej značky (McDonald's). Identifikácia rozdielov v kontexte krajiny pôvodu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00166-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF153.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.