Number of the records: 1
Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust
Title Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust Translation Domáca verzus zahraničná franchisingová gastronomická značka v kontexte dôvery v značku Author info Marián Čvirik, Monika Krošláková Naďová, Jozef Orgonáš, Peter Drábik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 53-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5064-2 DOI 10.18267/pr.2023.kre.2490.4 Note I-22-104-00 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords dôvera * značky * pôvod tovaru * franchising * Slovensko * gastronómia Annotation Meranie dôveryhodnosti vybranej domácej (Pizza Mizza) a zahraničnej franchisingovej značky (McDonald's). Identifikácia rozdielov v kontexte krajiny pôvodu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00166-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 153.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1