Number of the records: 1
Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business
Title Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business Translation Neuromarketing – Spojenie medzi neurovedou a podnikaním Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 42-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * neuroveda * podnikanie * maloobchod * obchod elektronický Annotation Neuromarketing spája neurovedu a podnikanie. Znalosť zmyslových vnemov zákazníkov je prostriedkom na vytvorenie túžby u zákazníka. Tento príspevok sa zameriava na neuromarketing v obchode so zameraním na vybrané problémy nákupného správania v elektronickom obchode, neuromarketing v obchodnej praxi a úlohu maloobchodu vo vzťahu k neuromarketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00647-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1