Number of the records: 1
Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic
Title Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic Translation Reputácia rodinných podnikov: materské spoločnosti vs. ich značky v kontexte globálnej pandémie Author info Peter Markovič, František Pollák Author Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. Pp. 917-937. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024 / Hariharasudan A. ; ul Haque Adnan ; International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-97-0995-3 DOI 10.1007/978-981-97-0996-0_54 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Singapore Keywords značky * pandémia * podnik rodinný * podnik dcérsky * podnik materský * meno obchodné Annotation Úspech spoločností do veľkej miery závisí od ich reputácie, nehmotného aktíva, ktoré si zasluhuje maximálnu pozornosť. Nepretržité monitorovanie firemnej reputácie je kľúčové pri rýchlom odhaľovaní potenciálnych hrozieb. Rodinné podniky, ktoré spájajú tradíciu a prispôsobivosť v rámci svojich značiek, slúžia ako ideálne predmety pre štúdium reputačného manažmentu. Tento dokument sa ponorí do skúmania inovatívnych stratégií pre online správu reputácie uprostred globálnej pandémie. Autori vykonali komplexnú analýzu sentimentu naprieč hlavnými online platformami pre desať najväčších rodinných podnikov pred a počas poklesu pandémie. Preskúmali sa kľúčové determinanty ako Google, Facebook, Twitter, YouTube a LinkedIn. Táto štúdia odhaľuje výrazný kontrast medzi marketingovými stratégiami materských spoločností a ich značkami a ponúka cenné poznatky o udržateľnom vývoji značky. Rozpoznaním účinných metodológií a určením slabých stránok sa výskum snaží pretvoriť poznatky v oblasti manažmentu, najmä vzhľadom na transformačné prostredie formované ústupom pandémie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00176-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 631.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1