Number of the records: 1
Moderní marketing
Title Moderní marketing Author info Paul Smith, [preklad: Tomáš Hlaváč, Zdeněk Strnad] Author Smith Paul Another authors Hlaváč Tomáš (Translator) Strnad Zdeněk (Translator) Issue data Praha : Computer Press , 2000. - 518 s. Edition Praxe manažera , Business books ISBN 80-7226-252-1 Document kind monographs Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * plán * stratégia marketingová * štúdie prípadové * nákup * zákazníci * správanie spotrebiteľa * taktika reklamy * prieskum trhu * výskum trhu * agentúry * médiá * politika * ekonómia * marketing medzinárodný * nástroje marketingové * reklama * podpora predaja * marketing priamy * práca s verejnosťou * sponzorovanie * výstavy * identita podniková * balenie * technológie informačné Database BOOKS Copy count 4, currently available 2, at library only 2 Call number 772273, 779260, 801486, 801487
book
Call number Location Sublocation Info 772273 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 779260 SEK Sklad knižničného fondu availaible 801486 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only 801487 SEK Pobočka SEK Košice availaible
Number of the records: 1