Number of the records: 1  

Čo viac stojí - dať reklamu, či nedať

  1. Title Čo viac stojí - dať reklamu, či nedať
    Author infoM. Potančok
    Author Potančok Milan
    Source documentProfit. Roč. 4, č. 31 (1993), s. 1
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * propagácia * Asociácia reklamných agentúr * Česko * Slovensko * EAAA
    AnnotationReklama a reklamné agentúry v trhovej ekonomike. Európska asociácia reklamných agentúr (EAAA) a začlenenie Asociácie reklamných agentúr ČR a SR. Postavenie slovenských reklamných agentúr a využívanie ich služieb. Kvalitné reklamné agentúry združené do Slovenského klubu reklamných agentúr. Výber reklamnej agentúry, formovanie požiadaviek zákazníkom, príprava propagačnej akcie, propagačné prostriedky a propagačný plán.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.