Number of the records: 1  

Medzinárodný marketing

  1. DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2
    Ohlasy:
    [4] VAVRINČÍK, Pavel. Súčasné prístupy teórie a praxe reinžinieringu na Slovensku. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2005. ISSN 1335-9746, 2005, roč. 4, č. 7, s. 31-38.
    [4] POLÁK, Matej. Marketing manažment : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 151 s. ISBN 80-225-2133-7.
    [4] GOFUSOVÁ, Katarína - ANDREJČÍKOVÁ, Mária. Internacionalizácia slovenských podnikateľských subjektov na vnútornom trhu Európskej únie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 173 s. ISBN 80-225-2277-5.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [2] NEMECKOVA, Sona. THE IMPACT OF GLOBALIZATION ON THE STANDARDIZATION OF MARKETING. In PODNIKANIE A KONKURENCIESCHOPNOST' FIRIEM 2010, 2010, vol., no., pp. 289-295. ISBN 978-80-225-2978-5.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.