Number of the records: 1
Nové trendy v marketingu na prelome tisícročia
Title Nové trendy v marketingu na prelome tisícročia Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 90-93. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * obchod * vývoj Annotation Trendy v praxi marketingu a obchodu na prahu nového tisícročia. Segmentácia trhu. Rast počtu seniorov. Konkurenčné stratégie maloobchodu - cenová stratégia, convenience marketing, event marketing. Nástup veľkých obchodných reťazcov na Slovensku. Rozvoj multimédií a elektronického nákupu. Posilnenie pozície nových distribútorov - kablových televíznych spoločností, špeditérskych spoločností ... Krížová konkurencia produktov. Význam logistiky, vytvorenie elektronických tovarových systémov (EDI), systémov Category Management (CM) a systémov Efficient Consumer Response (ECR). Využívanie outsourcingu. Význam znalosti metód a sociálnych vzťahov (komunikácie, teamovej práce, motivácie, prezentácie) v obchode. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1