Number of the records: 1  

Nové trendy v marketingu na prelome tisícročia

  1. Title Nové trendy v marketingu na prelome tisícročia
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 90-93. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * obchod * vývoj
    AnnotationTrendy v praxi marketingu a obchodu na prahu nového tisícročia. Segmentácia trhu. Rast počtu seniorov. Konkurenčné stratégie maloobchodu - cenová stratégia, convenience marketing, event marketing. Nástup veľkých obchodných reťazcov na Slovensku. Rozvoj multimédií a elektronického nákupu. Posilnenie pozície nových distribútorov - kablových televíznych spoločností, špeditérskych spoločností ... Krížová konkurencia produktov. Význam logistiky, vytvorenie elektronických tovarových systémov (EDI), systémov Category Management (CM) a systémov Efficient Consumer Response (ECR). Využívanie outsourcingu. Význam znalosti metód a sociálnych vzťahov (komunikácie, teamovej práce, motivácie, prezentácie) v obchode.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.