Number of the records: 1  

CRM - řízení vztahů se zákazníky

  1. Title CRM - řízení vztahů se zákazníky
    Author infoJaromír Veber
    Author Veber Jaromír
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 7. november 2002. S. 79-81. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002 / Majtán Miroslav ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1616-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords systém CRM * pojmy * manažment * zákazníci * firmy * koncepcie * produkty softvérové
    AnnotationPojem CRM (Customer Relationship Management). Koncipovanie vzťahov so zákazníkmi v niekoľkých fázach. Stratifikácia. Schéma rozvrstvenia zákazníkov.Cieľom príspevku je presvedčiť o tom, že vzťahy so zákazníkmi na prahu tretieho tisícročia je treba budovať na nových základoch, adekvátnych výskumu roly zákazníka v súčasných podmienkach podnikania.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.