Number of the records: 1
Rozhodovacie stromy v marketingových analýzach
SYS 0028151 LBL 01690naa$$2200349$$$450$ 005 20231005084457.1 100 $a 20050430a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Rozhodovacie stromy v marketingových analýzach $f Iveta Stankovičová 330 $a Rozhodovacie stromy ako vhodný a obľúbený nástroj na klasifikáciu a predikciu. Pojem rozhodovací strom. Klasifikačné a regresné stromy. Časť klasifikačného stromu pre vznik poistnej udalosti. Kritériá a miery delenia rozhodovacích stromov. Príklady dobrého a zlého delenia uzlov. Typy rozhodovacích stromov. Prerezávanie rozhodovacích stromov. Použitie rozhodovacích stromov v praxi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089671 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $z eng $v Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 105-111 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2005 541 1-
$a Decision trees in marketing analysis 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007186 $a výskum dopytu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004945 $a prieskum odbytový 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*p0052999 $a Stankovičová $b Iveta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050430 $g AACR2
Number of the records: 1