Number of the records: 1
Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá
SYS 0036781 LBL 01430naa$$2200313$$$450$ 005 20231016104451.0 100 $a 20051207a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá $f Jan Koudelka 330 $a Výskum Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorý mapuje zapojenie referenčných skupín do mediálnej marketingovej komunikácie. Dominujúce typy mediálnych referenčných skupín. Vzťah spotrebiteľov k celebritám. Športovci ako najlepšie prijímaná referenčná skupina. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089844 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 2, č. 11 (Listopad 2005), s. 26-29 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20051207 $g AACR2
Number of the records: 1