Number of the records: 1  

Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá

  1. SYS0036781
    LBL
      
    01430naa$$2200313$$$450$
    005
      
    20231016104451.0
    100
      
    $a 20051207a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá $f Jan Koudelka
    330
      
    $a Výskum Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorý mapuje zapojenie referenčných skupín do mediálnej marketingovej komunikácie. Dominujúce typy mediálnych referenčných skupín. Vzťah spotrebiteľov k celebritám. Športovci ako najlepšie prijímaná referenčná skupina.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089844 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 2, č. 11 (Listopad 2005), s. 26-29 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20051207 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.