Number of the records: 1  

Možnosti a podmienky uplatnenia ECR (Efficient consumer response) a súvisiacich marketingových postupov a logistických metód vo výrobných a obchodných podnikoch

  1. Title Možnosti a podmienky uplatnenia ECR (Efficient consumer response) a súvisiacich marketingových postupov a logistických metód vo výrobných a obchodných podnikoch
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 12-15. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Keywords spolupráca podnikov * podnik výrobný * podnik obchodný * dodávatelia * odberatelia * logistika * reťazce logistické * maloobchod * tovar spotrebný * spotrebitelia * zásoby * objednávky * internet
    AnnotationEfektívne uspokojovanie potrieb spotrebiteľa (ECR) ako spolupráca medzi výrobcami, dodávateľmi, distribútormi a predajcami. ECR ako logistická technológia. Efektívny systém dopĺňania tovaru . Definícia a implementácia manažmentu skupín výrobkov (Category management - CM). Nákupné objednávky a systém riadenia zásob dodávateľom. Prínosy a nevýhody riadenia zásob dodávateľom. Internetové prepojenie v logistickej sieti.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01027-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.