Number of the records: 1  

Vývojové tendencie odbytovej politiky so zameraním sa na produktovú politiku a manažment väzieb zákazníkov vo vzťahu k zvyšovaniu konkurencieschopnosti poisťovní

  1. Title Vývojové tendencie odbytovej politiky so zameraním sa na produktovú politiku a manažment väzieb zákazníkov vo vzťahu k zvyšovaniu konkurencieschopnosti poisťovní
    Author infoJarmila Buchová, Roman Buch
    Author Buchová Jarmila
    Co-authors Buch Roman
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 36-40. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords poisťovníctvo * poistenie * poisťovne * odbyt * marketing * produkty * zákazníci * inovácia * flexibilita * konkurencieschopnosť * ceny * imidž
    AnnotationFunkcie marketingového oddelenia poisťovacej spoločnosti. Štyri základné scenáre budúceho vývoja odbytovej politiky na poistnom trhu. Vývojové tendencie produktovej politiky a snaha odlišovať sa od konkurenčnej ponuky. Inovácie v poistení. Produktové stratégie na poistnom trhu. Produkty zamerané na cieľové skupiny. Modulové produkty. Vývojové tendencie manažmentu väzieb zákazníkov na poistnom trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.