Number of the records: 1
Spotrebiteľské správanie
SYS 0039808 LBL 03571nam$$2200829$$$450$ 005 20240502071505.5 010 $a 80-225-2036-5 010 $a 978-80-225-2302-8 $b (dotlač) 100 $a 20060310d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Spotrebiteľské správanie $f Kornélia Richterová, Marta Kulčáková, Dagmar Klepochová 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2005 $d dotlač 2007 215 $a 205 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005461 $a rodina 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029232 $a Kulčáková $b Marta $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060310 $g AACR2
Number of the records: 1