Number of the records: 1  

Možnosti focus groups v psychologickom výskume spotrebiteľského správania

  1. Title Možnosti focus groups v psychologickom výskume spotrebiteľského správania
    Author infoMartin Štulrajter, Kornélia Horváthová
    Author Štulrajter Martin
    Co-authors Horváthová Kornélia
    Source document Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. S. 274-282. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006 / Porvazník Ján ; Mosná Jaroslava ; Dni otvorených dverí 2005 Konferencia ; Rozvoj ďalšieho vzdelávania v podmienkach vysokých škôl a skúsenosti s využívaním finančných zdrojov podporných fondov Konferencia ; Manažment 2006 Príprava ľudí na manažérsku kompetentnosť Konferencia ; Problémy ohodnocovania majetku podnikov Konferencia. ISBN 80-225-2175-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * výskum psychologický * marketing * výskum * metódy
    AnnotationFocus groups (FG) predstavujú výskumný nástroj, ktorý slúži na generovanie poznania. Focus group je "technika" zberu dát. Kedy realizovať výskum prostredníctvom focus group a kedy nie. Výskum je v prvom rade otázka. V čom spočíva kvalita kvalitatívneho výskumu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.